wtorek, stycznia 20

Love Your Life!!!niby prozaiczne, lecz często ciężko a czasami wręcz NIE osiągalne zadanie, które stanowi podstawę do osiągnięcia szczęścia w życiu. Czym jest szczęście? poszerzaniem horyzontów, dążeniem do celów które nie są nasze? Wszechobecne stymulatory nakłaniają Nas do dążeniem za szczęściem  które wizualizuje się na plakacie outdoorowego giganta. Czy "przenosząc się" do nowego, lepszego życia nie poczujesz się obcy. Lepiej zorganizować przestrzeń która nas otacza po swojemu, dodając drobiazgi które dokładnie określą moje JA.  Wracając do swojego mieszkania możesz poczuć nieopisaną ulgę, jeżeli twój dom, kilku pokojowe mieszkanie lub 12 metrowa kawalerka będą odzwierciedlać Ciebie, to co czujesz a nie kogoś kim masz być i co masz czuć. 
Organizując Siebie na nowo postanowiłem zacząć od całkowitego opróżnienia mieszkania. Pozbyłem się wszystkiego, spakowałem i zostawiłem na przetrzymanie w magazynie znajomej. Pośpiesznie kupiłem kubeł białej farby, pomalowałem ściany i postanowiłem zacząć od nowa..!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz